OmaMetso

17.04.2020 12:57

OMAMETSO-PALVELU AUKEAA 1.5.

Uusi OmaMetso-jäsenpalvelu tarjoaa erilaisia palveluita jokaiselle yksittäiselle Metsästäjäliiton jäsenelle. OmaMetso-palvelu otetaan käyttöön toukokuun alussa. OmaMetso-palvelussa voi esimerkiksi pitää yllä omia jäsentietoja, maksaa jäsenmaksuja sekä seurata Metsästäjäliiton tarjoamaa ajankohtaista jäsenviestintää sekä saada ajankohtaista tietoa metsästyksestä, seuratoiminnasta ja erilaisista tapahtumista. OmaMetsosta löytyvät myös Metsästäjäliiton kumppaneiden tarjoamat jäsenedut sekä erilaisia tarjouksia ja yhteishankintakampanjoita. OmaMetsosta löytyy myös Jahti-lehden digiversio, materiaalipankki ja muita hyödyllisiä palveluita.

Linkki kannattaa lisätä selaimesi suosikkeihin, niin löydät sen jatkossa helposti. Palvelu tulee toimimaan myös kätevästi mobiililaitteilla. Uusi jäsenpalvelu edellyttää, että jäsenen sähköpostiosoite on lisätty MetsoRekisteriin.

Sähköpostiosoitteen lisääminen MetsoRekisteriin

Kirjautumistunnukset 1.5. julkaistavaan OmaMetsoon saa klikkaamalla "Tilaa uusi salasana" OmaMetson kirjautumissivulla. Salasanan asettamiseksi vaaditaan, että henkilöllä on MetsoRekisterissä sähköpostiosoite omissa tiedoissaan.

Jos sähköpostiosoite puuttuu tiedoistasi, ole yhteydessä oman seurasi jäsenrekisterin ylläpitäjään TAI henkilöjäsenet piirin toiminnanjohtajaan. Seuran ylläpitäjä lisää jäsenrekisteriin sähköpostiosoitteen, jonka jälkeen salasanan tilaamista voi yrittää uudelleen.

Lue lisää: https://metsastajaliitto.fi/metsorekisteri

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!